cheque van € 10.000,- tbv kunstzinnige therapie

10-06-2014 20:36

Wij hebben vandaag een "feestje" gevierd bij Daniel den Hoed Kankerinstituut te Rotterdam. Wij hebben nl. een cheque ter waarde van € 10.000,- ten behoeve van de kunstzinnige therapie overhandigd aan Yvonne Pesschier. Zij verzorgt de kunstzinnige therapie een ½ dag in het
Erasmus MC centrumlocatie en de andere ½ dag op de locatie Daniel den Hoed. Met dit bedrag kan Yvonne een extra ½ dag haar werkzaamheden bij Daniel den Hoed verrichten, gedurende 1
jaar. Wij hebben dit bedrag bij elkaar kunnen krijgen door diverse fondsen aan te schrijven. De volgende fondsen hebben een donatie gedaan: Dr.C.J. Vaillantfonds, Monuta Charity Fund, Kringloopwinkel de Wisselbeker uit Nootdorp, Kringloopwinkel de Kring uit Reeuwijk en Dela goededoelenfonds. Gezamelijk ontvingen wij van deze fondsen € 8.000,-. Wij danken deze fondsen voor hun bijdrage! Door het succes van de vele statiegeldboxen bij diverse supermarkten, zal Stichting Speranza een bedrag van € 2.000,- doneren aan dit project. Dit maakt dat het totaalbedrag op € 10.000,- komt. Wij blijven actief met het aanschrijven van fondsen en hopen op net zo'n groot succes!

Van links naar rechts ziet u: Anette Kooy Munuta fonds,  Prof.dr. Wolter  Oosterhuis ,Leonore Tuyt, Bob van der Sluijs, Yvonne Peschier, Mark van der Sluijs, Carole van der Sluijs, Wesley Quak en Mieke Molendijk