Lionsclub Rotterdam overhandigd Speranza een cheque van € 2500,-

31-03-2015 18:46

Lionsclub Rotterdam Host heeft op 25 maart  Speranza een cheque doen toekomen van € 2.500. Het geld werd ingezameld met een wijnactie. De club kocht rechtstreeks van een wijngaard in de Loirestreek een partij uitstekende witte en rode Sancerre tegen een scherpe prijs. Door de rechtstreekse import kon de wijn aan vrienden en relaties verkocht worden tegen een zeer concurrerende prijs en bleven er toch nog enkele euro's per fles over voor het goede doel. Met de gift wil Lionsclub Rotterdam Host ook haar waardering tonen voor het fantastische werk dat  Stichting Speranza verricht.

Dit bedrag zullen wij aanwenden om de kosten van de verwenzorg aan bed te bekostigen.
Op 30 maart hebben wij Netta Michilsen een cheque overhandigd ter waarde van € 2000,-. Hiermee zijn de kosten van de verwenzorg aan bed tot en met 31 december 2015 gedekt. Het bedrag van € 500,- wat overblijft, stoppen wij in de pot voor 2016. Wij gaan keihard aan het werk om ook voor 2016 de kosten van verwenzorg aan bed te realiseren. Helpt u mee?