start TV project

23-02-2013 13:53

Gister is er een start gemaakt met ons TV project. De 13 oude TV's worden vervangen door nieuwe flatscreen TV's. De oude situatie: per kamer moest je je aan-en afmelden om TV te kunnen  kijken.

In samenwerking met de Daniel den Hoed Stichting en de palliatieve afdeling, zijn er gister de eerste 5 flatscreens opgehangen. De overige 8 volgen spoedig. Het kijkgeld is voor de komende 5 jaar afgekocht. De patienten kunnen dus 5 jaar gratis TV kijken.

Symbolisch hebben wij vandaag de 1e TV uitgereikt aan de medewerkers van de Paliatieve afdeling.

(de nieuwe situatie!)

Wij hebben ons nooit gerealiseerd, dat wij dit zo snel na het overlijden van Fredy zouden kunnen realiseren. Vandaag zou het de 42ste trouwdag van Bob en Fredy zijn. Het was dus gister een dag met dubbele gevoelens, aan de ene zijde het gemis aan de andere kant een gevoel van trots. Wij weten zeker dat zij met trots heeft mee gekeken. Wij willen iedereen bedanken voor zijn / haar bijdrage. Wij gaan op zoek naar een nieuw project, want wij denken dat wij als stichting nog genoeg kunnen betekenen voor de patiĆ«nten van de Palliatieve afdeling.